Powered by Smartsupp VolksWagen TOURAN 2003-2010 (1T1, 1T2) hátsótengely porvédő készlet lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-270249
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3330745
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
15 020 Ft
-12%
Online ár:
13 180 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (1K0513425)
VW (1K0511353R)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 TSI benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1390ccm) Eng.code: BMY,CAVC Type id: 19651

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BAG,BLF,BLP Type id: 17174

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF Type id: 17572

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: BRU,BXF,BXJ Type id: 18700

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1896ccm) Eng.code: AVQ Type id: 17119

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BKC,BLS,BXE Type id: 17768

2.0 FSI benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: AXW,BLR,BLX,BLY,BVY,BVZ Type id: 17766

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD Type id: 17770

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV Type id: 17175

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CFJA Type id: 19634

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19964

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.