Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-270249
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3330745
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
12 630 Ft
-12%
Online ár:
11 080 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (1K0513425)
VW (1K0511353R)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 TSI Benzin 1390 103kW (140LE) 1390ccm BMYCAVC 19651

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm BGUBSEBSF 17572

1.6 FSI Benzin 1598 85kW (115LE) 1598ccm BAGBLFBLP 17174

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm BRUBXFBXJ 18700

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (100LE) 1896ccm AVQ 17119

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 17768

2.0 FSI Benzin 1984 110kW (150LE) 1984ccm AXWBLRBLXBLYBVYBVZ 17766

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKD 17770

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm AZV 17175

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19964

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCFJA 19634

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom