Powered by Smartsupp VolksWagen TOURAN 2003-2010 (1T1, 1T2) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-256135
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3331699
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
22 130 Ft
-9%
Online ár:
20 120 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,327mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3550
Kártyaszám: 3280604
10
17 680 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,12
Vastagság 1 [mm]:
12,8
Külső átmérő [mm]:
147
Hossz [mm]:
327
Termékfotó
Sachs futómű rugó 326mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 103
Kártyaszám: 3331702
8
17 550 Ft-tól
Jellemző méret:
CC-SL
Külső átmérő [mm]:
141
Hossz [mm]:
326
Átmérő [mm]:
12,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,340mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH1722
Kártyaszám: 3331770
21
13 800 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,27
Vastagság 1 [mm]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
145
Hossz [mm]:
340
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (1K0 411 105 BG)

VW (1KD411105T)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BAG,BLF,BLP Type id: 17174

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF Type id: 17572

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom