Univerzális menü

Bosch önindító motor 1,1kW,251mm

VolksWagen Transporter 1.8 benzin,Transporter 2.0 benzin
Cikkszám: 0 986 016 750
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 3342423
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
85 850 Ft
-7%
Online ár:
79 490 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
As-pl önindító motor 1,10kW
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: S0131
Kártyaszám: 3292543
11
34 370 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
76
Hossz 2 [mm]:
52
Névleges teljesítmény [kW]:
1,1
Feszültség [V]:
12
rögzítő furatok száma:
3
Menetes furatok száma:
0
Forgásirány:
óramutató járásával ellentétes forgásirány
Fogszám:
10
Verzió:
0001107005
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
Termékfotó
Elstock önindító motor 1,1kW
Gyártó: ELSTOCK
Cikkszám: 25-1312
Kártyaszám: 3342424
9
57 030 Ft-tól
Feszültség [V]:
12
Névleges teljesítmény [kW]:
1,1
Peremátmérő [mm]:
76
Fogszám:
10
Forgásirány:
óramutató járásával ellentétes forgásirány
Bilincs:
M8
Csatlakozókivitel száma:
Plug
rögzítő furatok száma:
3
Nettó súly [kg]:
3,2
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (02B 911 023 B)
VW (02B 911 023 BX)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
12
Névleges teljesítmény [kW]
1,1
rögzítő furatok száma
3
Menetes furatok száma
0
Fogszám
10
Bilincs
50
Bilincs
30
Peremátmérő [mm]
76,2
Forgásirány
óramutató járásával ellentétes forgásirány
Kis fogaskerék alappozíció [mm]
52,5
Indítómotor kivitel
idegen csapágyazású
Furatátmérő [mm]
9
Furatátmérő 2 [mm]
9
Furatátmérő 3 [mm]
9
Hossz [mm]
251
Helyzet/fok
links
Rögzítési szög [fok]
60
Rögzítőfurat szögmérték [fok]
60
Bilincs
30,50
Indítómotor kivitel
szabadon kimozduló
2. furatátmérő [mm]
9
Tovább olvasom

2.0 Benzin 1968 62kW (84LE) 1968ccm AAC 8761

1.8 Benzin 1781 49kW (67LE) 1781ccm PD 1860

2.0 Benzin 1968 62kW (84LE) 1968ccm AAC 1864

2.0 Benzin 1968 62kW (84LE) 1968ccm AAC 6315

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom