Powered by Smartsupp Ford FIESTA IV 1995-2002 (JA, JB) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Ford Fiesta 1.8 dízel
Cikkszám: 3000 951 764
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3434389
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
49 890 Ft
-9%
Online ár:
45 360 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Valeo kuplungkészlet
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 826646
Kártyaszám: 1838774
4
39 280 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
220
Kinyomó erő [N]:
3 900
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
220
Fogszám:
17
Agyprofil:
19,9 x 16,9
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
4,59
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADF123063
Kártyaszám: 3434377
9
32 380 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
221
Fogszám:
17
többrészes:
kétrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
4,316
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek
Átmérő [mm]
220
Fogszám
17
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 DI diesel (1.8 8V 55kw 75LE 1753ccm) Eng.code: RTN,RTP,RTQ Type id: 14813

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom