Powered by Smartsupp VolksWagen TOURAN 2003-2010 (1T1, 1T2) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 356mm

VolksWagen Touran 1.4 benzin
Cikkszám: 993 104
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3456535
Termékfotó
Skf futómű rugó elsőtengely,357mm,persely nélkül,kézi kapcsolású váltó,12,75
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 31090
Kártyaszám: 3286565
5
18 240 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz [mm]:
357
Tömeg [kg]:
2,05
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
145
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
5,25
Színjelzés:
sárga
Színjelzés:
rózsaszín
Színjelzés:
piros
huzalátmérő [mm]:
12,75
Színjelzés:
pink
További termékek
Jellemző méret
CC-SL
Átmérő [mm]
12,75
Hossz [mm]
356
Külső átmérő [mm]
146
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Hossz [mm]
357
Külső átmérő [mm]
145
Színjelzés
piros
Színjelzés
sárga
Színjelzés
rózsaszín
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Színjelzés
pink
Tovább olvasom

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFHC Type id: 8212

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CUUB Type id: 24942

2.0 TDI diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CUUA Type id: 115175

1.4 TSI benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1390ccm) Eng.code: BMY,CAVC Type id: 19651

1.4 TSI benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1390ccm) Eng.code: CAVC,CTHC Type id: 55510

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom