Powered by Smartsupp Suzuki SAMURAI 1988-2004 zárt terepjáró (SJ) kuplungtárcsa
Univerzális menü

Sachs kuplungtárcsa

Suzuki Samurai 1.0 benzin
Cikkszám: 1862 876 002
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3476190

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SUZUKI (2240080020)
SUZUKI (2240085111)
SUZUKI (2240070D80)
SUZUKI (2240075122)
SUZUKI (ZZSC16460)
SUZUKI (2240085110)
SUZUKI (ZZS416460)
SUZUKI (ZZSB16460A)
SUZUKI (2240085100)
SUZUKI (2240085X00)
SUZUKI (2240085150)
SUZUKI (22400-85141)
SUZUKI (ZZS116460)
SUZUKI (2240070D81)
SUZUKI (2240082C00)
SUZUKI (2240085140)
SUZUKI (2240085130)
SUZUKI (22400-85200)
SUZUKI (ZZSB16460)
SUZUKI (2240085120)

VAUXHALL (4295846)
VAUXHALL (91125454)
VAUXHALL (91125646)
VAUXHALL (91138395)

JOHN DEERE (17050009)


Tovább olvasom
Jellemző méret
180CB
Átmérő [mm]
180
Agyprofil
18x20-18N
Fogszám
18
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.0 Összkerékhajtás (SJ 410) benzin (1.0 8V 33kw 45LE 970ccm) Eng.code: F10A Type id: 4479

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom