Powered by Smartsupp Audi A4 B6 2001-2004 Avant (8E5) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-273850
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1187786
Termékfotó
Monroe futómű rugó 256mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3379
Kártyaszám: 1192428
8
20 180 Ft-tól
Hossz [mm]:
256
Tömeg [kg]:
2,9
Külső átmérő [mm]:
132,4
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
14,7
Külső átmérő [mm]:
132
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.9 TDI quattro diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF Type id: 16602

3.0 quattro benzin (3.0 30V 160kw 218LE 2976ccm) Eng.code: BBJ Type id: 18366

1.9 TDI diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF,AWX Type id: 16049

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BRD Type id: 19843

2.0 TDI quattro diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BPW Type id: 19798

2.5 TDI diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2496ccm) Eng.code: BDG Type id: 18402

2.7 TDI diesel (2.7 24V 120kw 163LE 2698ccm) Eng.code: BSG Type id: 28165

2.7 TDI diesel (2.7 24V 132kw 180LE 2698ccm) Eng.code: BPP Type id: 19846

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2967ccm) Eng.code: BKN Type id: 18377

3.2 FSI benzin (3.1 24V 188kw 255LE 3123ccm) Eng.code: AUK Type id: 18373

3.2 FSI quattro benzin (3.1 24V 188kw 255LE 3123ccm) Eng.code: AUK Type id: 18374

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom