Powered by Smartsupp BMW 3 1997-2005 (E46) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-129249
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1315349
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,337mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2580
Kártyaszám: 1315402
20
15 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,87
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
169
Hossz [mm]:
337
Termékfotó
Monroe futómű rugó 327mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2274
Kártyaszám: 1315434
13
13 670 Ft-tól
Hossz [mm]:
327
Tömeg [kg]:
2,2
Külső átmérő [mm]:
173,8
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,4
Külső átmérő [mm]:
174
Termékfotó
TRW futómű rugó elsőtengely,337mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS1105
Kártyaszám: 1322713
11
15 860 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
337
Külső átmérő 1 [mm]:
169
Tömeg [kg]:
1,9
Színjelzés:
zöld
Többszörös:
3
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093066)
BMW (1093067)
BMW (31 33 1 093 066)
BMW (31 33 1 093 067)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

316 i benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N40B16A,N45B16A Type id: 18822

316 i benzin (1.6 8V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: M43B16(164E3) Type id: 15894

316 i benzin (1.8 16V 85kw 115LE 1796ccm) Eng.code: N42B18A,N46B18A Type id: 16325

316 i benzin (1.9 8V 77kw 105LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 11042

318 i benzin (1.9 8V 87kw 118LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 8963

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A,N46B20A,N46B20C Type id: 16198

323 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S4) Type id: 9091

316 Ci benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N45B16A Type id: 18823

316 Ci benzin (1.6 8V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: M43B16(164E3) Type id: 15895

318 Ci benzin (1.9 8V 87kw 118LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 11400

318 Ci benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A Type id: 16199

318 Ci benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20A,N46B20C Type id: 19951

316 i benzin (1.8 16V 85kw 115LE 1796ccm) Eng.code: N42B18A,N46B18A Type id: 16741

318 i benzin (1.9 8V 87kw 118LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 12139

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A,N46B20A,N46B20C Type id: 16326

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom