Powered by Smartsupp BMW 3 1997-2005 (E46) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 337mm,elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BMW 3
Cikkszám: 998 057
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1322710

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093067)
BMW (31 33 1 093 067)


Tovább olvasom
Jellemző méret
CC
Hossz [mm]
337
Átmérő [mm]
12,5
Külső átmérő [mm]
169
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

323 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S4) Type id: 9091

328 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S2) Type id: 8964

323 Ci benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S4) Type id: 10502

328 Ci benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S2) Type id: 10503

316 i benzin (1.8 16V 85kw 115LE 1796ccm) Eng.code: N42B18A,N46B18A Type id: 16741

318 i benzin (1.9 8V 87kw 118LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 12139

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A,N46B20A,N46B20C Type id: 16326

320 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 12141

320 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 16202

320 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S4) Type id: 11319

328 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S2) Type id: 12140

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom