Powered by Smartsupp BMW 3 2006-2013 kabrió (E93) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,kézi kapcsolású váltó,teljesen automata

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-313266
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1341630
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,315mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA7063
Kártyaszám: 1341957
12
19 380 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
3,3
Vastagság 1 [mm]:
14,5
Külső átmérő [mm]:
108
Hossz [mm]:
315
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 767 349)
BMW (33 53 6 773 598)
BMW (6767349)
BMW (6773598)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

316 d diesel (2.0 16V 85kw 116LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 11145

316 i benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1599ccm) Eng.code: N43B16AA Type id: 30910

318 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 3980

318 d diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 25475

318 d diesel (2.0 16V 90kw 122LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 19298

320 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 19954

320 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4),N47D20A,N47D20C Type id: 18761

320 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 25482

320 d diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 33389

325 d diesel (3.0 24V 145kw 197LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 19995

325 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 34767

325 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 18759

325 i benzin (3.0 24V 155kw 211LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 3536

325 i benzin (3.0 24V 160kw 218LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 25480

330 d diesel (3.0 24V 170kw 231LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 18969

330 d diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 30865

330 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A Type id: 18760

330 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A Type id: 143242

330 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 25478

335 d diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 19836

335 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A,N55B30A Type id: 19834

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 12476

320 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 25487

320 d diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 33393

320 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 22535

325 d diesel (3.0 24V 145kw 197LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 25486

325 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 12491

325 i benzin (3.0 24V 160kw 218LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22536

330 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22537

335 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A,N55B30A Type id: 22538

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom