Powered by Smartsupp BMW 5 2001-2010 (E60) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-161485
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1358638
Termékfotó
Monroe futómű rugó 390mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3590
Kártyaszám: 1358669
11
16 670 Ft-tól
Hossz [mm]:
390
Tömeg [kg]:
2,3
Külső átmérő [mm]:
110
Belső átmérő 1 [mm]:
77
Belső átmérő 2 [mm]:
88
Menetek száma:
8,3
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
11,8
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,392mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC6693
Kártyaszám: 1360063
13
14 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,98
Vastagság 1 [mm]:
11,5
Külső átmérő [mm]:
112
Hossz [mm]:
392
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 761 218)
BMW (6761218)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

520 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 19955

520 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4),N47D20A,N47D20C Type id: 19023

520 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 25489

520 i benzin (2.0 16V 115kw 156LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 59410

520 i benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 26960

520 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 25491

520 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 17290

523 i benzin (2.5 24V 130kw 177LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25B,N52B25BE Type id: 19013

523 i benzin (2.5 24V 140kw 190LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25BE Type id: 22659

523 i benzin (2.5 24V 140kw 190LE 2497ccm) Eng.code: N53B25A Type id: 118554

525 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 17293

525 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25B,N52B25BF Type id: 19018

525 i benzin (3.0 24V 160kw 218LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A Type id: 139265

525 i benzin (3.0 24V 160kw 218LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22657

530 d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2),M57D30(306D3) Type id: 54932

530 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 17292

530 d diesel (3.0 24V 170kw 231LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 19024

530 d diesel (3.0 24V 173kw 235LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 22661

530 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 17291

530 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19007

530 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 118555

530 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22663

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom