Powered by Smartsupp BMW Z4 2006-2008 kupé (E86) hátsótengely porvédő készlet lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-305804
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1408074

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 770 351)
BMW (33 53 6 778 546)
BMW (6770351)
BMW (6778546)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 18561

2.2 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 17830

2.5 i benzin (2.5 24V 130kw 177LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 19258

2.5 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 16829

2.5 si benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 19259

3.0 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 16828

3.0 si benzin (3.0 24V 195kw 265LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19260

3.0 si benzin (3.0 24V 195kw 265LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19300

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom