Powered by Smartsupp Citroen XSARA 1997-2005 (N1) generátor
Univerzális menü

Bosch generátor 80amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Citroen Saxo,Xsara,Peugeot 106
Cikkszám: 0 986 040 231
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1620743
Termékfotó
As-pl generátor 80amper,szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A3306
Kártyaszám: 1620741
22
58 150 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
53
Hossz 2 [mm]:
27
Hossz 3 [mm]:
57
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
80
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
Termékfotó
Starline generátor 80amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül
Gyártó: STARLINE
Cikkszám: AX1166
Kártyaszám: 4857971
1
59 640 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
80
Rögzítési mód:
kettős lengőkar
Generátor kivitel:
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]:
52
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma:
5
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
56
Hossz [mm]:
173
javasolt javítási kiterjesztés:
Ékszíj/hosszbordás szíj
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5705 L2)
CITROEN (5705 N2)
CITROEN (5705 N3)
CITROEN (5705 X3)

CITROEN (9620333380)

PEUGEOT (5705 L2)
PEUGEOT (5705 N2)
PEUGEOT (5705 N3)
PEUGEOT (5705 X3)

PEUGEOT (9620333380)


Tovább olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
80
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
52
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
5
Szíjtárcsaátmérő [mm]
56
Hossz [mm]
173
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

1.5 D diesel (1.5 8V 40kw 54LE 1527ccm) Eng.code: VJY(TUD5) Type id: 5551

1.5 D diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1527ccm) Eng.code: VJZ(TUD5) Type id: 5616

1.5 D diesel (1.5 8V 43kw 58LE 1527ccm) Eng.code: VJZ(TUD5) Type id: 28731

1.6 VTS benzin (1.6 16V 87kw 118LE 1587ccm) Eng.code: NFX(TU5JP4) Type id: 5552

1.6 benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1587ccm) Eng.code: NFX(TU5JP4) Type id: 28186

1.5 D diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1527ccm) Eng.code: VJZ(TUD5) Type id: 8804

1.5 D diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1527ccm) Eng.code: VJZ(TUD5) Type id: 8918

1.5 D diesel (1.5 8V 40kw 55LE 1527ccm) Eng.code: VJY(TUD5) Type id: 5625

1.5 D diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1527ccm) Eng.code: VJX(TUD5B),VJY(TUD5),VJZ(TUD5) Type id: 16156

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom