Powered by Smartsupp Dacia LOGAN MCV 2007- (KS) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-160174
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1662041
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

DACIA (6001550900)
DACIA (6001550901)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: K7J710 Type id: 19896

1.5 dCi (KS04) diesel (1.5 8V 55kw 75LE 1461ccm) Eng.code: K9K892 Type id: 6711

1.5 dCi (KS04) diesel (1.5 8V 65kw 88LE 1461ccm) Eng.code: K9K892 Type id: 6722

1.5 dCi (KS0K) diesel (1.5 8V 50kw 68LE 1461ccm) Eng.code: K9K792 Type id: 19899

1.5 dCi (KS0W) diesel (1.5 8V 63kw 86LE 1461ccm) Eng.code: K9K796 Type id: 24491

1.6 (KS0B, KS0D, KS0F) benzin (1.6 8V 64kw 87LE 1598ccm) Eng.code: K7M710,K7M718 Type id: 19897

1.6 16V (KS0L, KS0M, KS0P, KS1S) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: K4M690,K4M696,K4M697 Type id: 19898

1.6 16V Hi-Flex benzin/etanol (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: K4M690 Type id: 7158

1.6 Bifuel benzin/LPG (1.6 8V 62kw 84LE 1598ccm) Eng.code: K7M718 Type id: 124173

1.6 Bifuel benzin/LPG (1.6 8V 64kw 87LE 1598ccm) Eng.code: K7M710 Type id: 33356

1.6 MPI 85 benzin (1.6 8V 62kw 84LE 1598ccm) Eng.code: K7M800 Type id: 6710

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom