Powered by Smartsupp Fiat PUNTO 1999-2012 (188) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,klímával szerelt járművekhez

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-201655
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1774564
Termékfotó
Sachs futómű rugó 393mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 998 100
Kártyaszám: 1774669
13
16 070 Ft-tól
Jellemző méret:
CC-SL
Hossz [mm]:
393
Külső átmérő [mm]:
152
Átmérő [mm]:
11,75
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,393mm,klímával szerelt járművekhez
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 09151
Kártyaszám: 1774686
3
16 990 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
11,75
Hossz [mm]:
393
Külső átmérő [mm]:
150
Tömeg [kg]:
1,85
huzalátmérő [mm]:
11,8
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639,... benzin (1.2 16V 59kw 80LE 1242ccm) Eng.code: 188A5.000 Type id: 12752

1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) benzin (1.2 8V 44kw 60LE 1242ccm) Eng.code: 188A4.000 Type id: 12751

1.2 Natural Power benzin/CNG (1.2 8V 44kw 60LE 1242ccm) Eng.code: 188A4.000 Type id: 17780

1.4 benzin (1.4 16V 70kw 95LE 1368ccm) Eng.code: 843A1.000 Type id: 17779

1.2 60 benzin (1.2 8V 44kw 60LE 1242ccm) Eng.code: 188A4.000 Type id: 15891

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom