Powered by Smartsupp Fiat PUNTO 1999-2012 (188) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 389mm

Fiat Punto 1.9 dízel
Cikkszám: 997 639
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1776468
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,388mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RG1368
Kártyaszám: 1776443
15
10 260 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,87
Vastagság 1 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
150
Hossz [mm]:
388
Termékfotó
Monroe futómű rugó 388mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1094
Kártyaszám: 1776455
8
15 000 Ft-tól
Hossz [mm]:
388
Tömeg [kg]:
2,1
Külső átmérő [mm]:
150
Belső átmérő 1 [mm]:
88
Belső átmérő 2 [mm]:
99
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,3
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
12
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
További termékek
Hossz [mm]
389
Külső átmérő [mm]
150
Átmérő [mm]
12
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.9 DS 60 (188.031, .051, .231, .251) diesel (1.9 8V 44kw 60LE 1910ccm) Eng.code: 188A3.000 Type id: 13620

1.9 JTD 80 (188.237, .257, .337, .357) diesel (1.9 8V 59kw 80LE 1910ccm) Eng.code: 188A2.000 Type id: 12754

1.9 JTD diesel (1.9 8V 63kw 86LE 1910ccm) Eng.code: 188A7.000 Type id: 16673

1.9 D 60 diesel (1.9 8V 44kw 60LE 1910ccm) Eng.code: 188A3.000 Type id: 15892

1.9 JTD diesel (1.9 8V 63kw 86LE 1910ccm) Eng.code: 188A7.000 Type id: 16835

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom