Powered by Smartsupp Ford FIESTA III 1989-1997 (GFJ) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-019840
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1830948
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00229
Kártyaszám: 1830965
31
27 370 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
OE-számhoz:
1088078
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 benzin (1.0 8V 33kw 45LE 1001ccm) Eng.code: TLB Type id: 8302

1.1 benzin (1.1 8V 37kw 50LE 1119ccm) Eng.code: G6A Type id: 1075

1.1 benzin (1.1 8V 40kw 55LE 1119ccm) Eng.code: GUD,GUE Type id: 1071

1.3 Cat benzin (1.3 8V 44kw 60LE 1299ccm) Eng.code: J6B Type id: 1078

1.3 benzin (1.3 8V 44kw 60LE 1299ccm) Eng.code: JBB,JBC Type id: 28686

1.3 benzin (1.3 8V 44kw 60LE 1299ccm) Eng.code: JBC Type id: 9659

1.4 benzin (1.4 8V 52kw 71LE 1391ccm) Eng.code: F6E Type id: 1079

1.4 benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1392ccm) Eng.code: F4A,FUG,FUJ Type id: 1073

1.6 XR2i benzin (1.6 8V 76kw 103LE 1598ccm) Eng.code: LJD Type id: 1081

1.6 benzin (1.6 8V 65kw 88LE 1597ccm) Eng.code: LUH Type id: 3900

1.6 benzin (1.6 8V 66kw 90LE 1597ccm) Eng.code: LUH Type id: 28685

1.8 D diesel (1.8 8V 44kw 60LE 1753ccm) Eng.code: RTC,RTD,RTG Type id: 1074

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom