Powered by Smartsupp Ford KA 1996-2008 (RB) első tengely bal fékcső
Univerzális menü

Bosch fékcső 470mm,első tengely bal,első tengely jobb

Ford Ka 1.3 benzin
Cikkszám: 1 987 476 066
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1891545
Termékfotó
Delphi fékcső 471mm,első tengely jobb
Gyártó: DELPHI
Cikkszám: LH6689
Kártyaszám: 1889774
17
5 230 Ft-tól
Menetméret 1:
M10x1 Ext
Menetméret 2:
M10x1 Ext Tube nut
Csőhossz [mm]:
441
Hossz [mm]:
471
Menetméret 2:
M10 x 1
Csőhossz [mm]:
473
Páros cikkszám:
LH6688
Termékfotó
Ferodo fékcső 475mm
Gyártó: FERODO
Cikkszám: FHY2761
Kártyaszám: 3365582
17
9 770 Ft-tól
Menetméret 1:
M 10X1
Menetméret 2:
M 10X1
Hossz [mm]:
475
Hossz 1 [mm]:
475
Tömeg [kg]:
0,133
Kötési mód:
Zsák
Csomagolási hossz [mm]:
27
Csomagolási szélesség [cm]:
7,5
Csomagolási magasság [cm]:
1,5
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1303844)
FORD (1303845)
FORD (1315748)
FORD (1315749)
FORD (1477378)
FORD (3S512078CB)
FORD (3S512078DB)
FORD (3S512078DA)
FORD (3S512078DC)


Tovább olvasom
Hossz [mm]
470
Külső menet [mm]
M10x1
Külső menet 2 [mm]
M10x1
Külső menet 1 [mm]
M10x1
Tovább olvasom

1.3 i ROCAM benzin (1.3 8V 51kw 70LE 1299ccm) Eng.code: A9A,A9B Type id: 17177

1.3 i benzin (1.3 8V 44kw 60LE 1299ccm) Eng.code: BAA,J4D,J4K,J4M,J4N,J4P,J4S Type id: 5802

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom