Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 (B5Y) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

XTend Kit plus CSC
Cikkszám: 3000 990 228
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1910616
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet központi kinyomóval,szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADF123092
Kártyaszám: 1910606
26
79 880 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
241
Fogszám:
23
többrészes:
háromrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
5,065
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Kuplung:
Pótalkatrész önutánállító tengelykapcsoló-nyomólaphoz
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomóval
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT1672053
Kártyaszám: 1910614
5
82 470 Ft-tól
Fogszám:
23
Átmérő [mm]:
240
többrészes:
háromrészes
Tányér átmérő [mm]:
240
Agyprofil:
23x26
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
240
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
240
Termékfotó
Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 3000 951 882
Kártyaszám: 1910615
10
85 150 Ft-tól
Átmérő [mm]:
240
Agyprofil:
23x26-23N
Fogszám:
23
csak készletben elérhető:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Átmérő [mm]
240
Fogszám
23
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2198ccm) Eng.code: QJBC,QJBD Type id: 19773

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: QJBA,QJBB Type id: 18269

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2198ccm) Eng.code: QJBC,QJBD Type id: 10338

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: QJBA,QJBB Type id: 18271

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2198ccm) Eng.code: QJBC,QJBD Type id: 19764

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: QJBA,QJBB Type id: 18270

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom