Powered by Smartsupp Honda CR-V 2 2001-2007 (RD) első tengely bal első tengely jobb javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy
Univerzális menü

Sachs javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy első tengely bal,első tengely jobb

Honda CR-V,Civic
Cikkszám: 802 353
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1993824
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 (RD5) benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1998ccm) Eng.code: K20A4 Type id: 16573

2.2 CTDi (RD9) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A2 Type id: 18473

1.4 (ES4) benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1396ccm) Eng.code: D14Z5 Type id: 18468

1.6 (ES5) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1590ccm) Eng.code: D16W7 Type id: 18469

1.7 benzin (1.7 16V 85kw 116LE 1668ccm) Eng.code: D17A6 Type id: 16103

1.4 i (EP1, EU7) benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1396ccm) Eng.code: D14Z6 Type id: 15934

1.4 iS (EP1, EU5, EU7) benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1396ccm) Eng.code: D14Z5,D14Z6 Type id: 15525

1.6 i (EP2, EU8, EU6) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1590ccm) Eng.code: D16V1,D16W7 Type id: 15526

1.7 CTDi (EP4, EU9) diesel (1.7 16V 74kw 100LE 1686ccm) Eng.code: 4EE-2 Type id: 16522

2.0 Type-R (EP3) benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1998ccm) Eng.code: K20A2 Type id: 16287

2.0 i Sport (EV1) benzin (2.0 16V 118kw 160LE 1998ccm) Eng.code: K20A3 Type id: 18063

1.6 i (EM1) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1590ccm) Eng.code: D16V1 Type id: 15527

1.7 i (EM2) benzin (1.7 16V 88kw 120LE 1668ccm) Eng.code: D17A8 Type id: 16262

1.7 i VTEC (EM2) benzin (1.7 16V 92kw 125LE 1668ccm) Eng.code: D17A5,D17A9 Type id: 16263

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom