Powered by Smartsupp Seat TARRACO 2018- (KN2) futómű rugó
Univerzális menü

SACHS futómű rugó

ID.4 0 villamos,ID.5 0 villamos,Kodiaq 2.0 dízel
Cikkszám: 991 357
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 20214108
Termékfotó
MONROE futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP4417
Kártyaszám: 20217456
5
15 330 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Garancia:
5 év garancia
Hossz [mm]:
326
Külső átmérő [mm]:
152
Belső átmérő 1 [mm]:
95
Belső átmérő 2 [mm]:
87
huzalátmérő [mm]:
13,5
Menetek száma:
4,8
Tömeg [kg]:
2,207
Csomagolási hossz [mm]:
41,2
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Termékfotó
KYB futómű rugó
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1694
Kártyaszám: 20227664
6
15 120 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,24
Vastagság 1 [mm]:
13,5
Külső átmérő [mm]:
155
Hossz [mm]:
327
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Átmérő [mm]
13,8
Hossz [mm]
326
Külső átmérő [mm]
156
Színjelzés
sárga
Színjelzés
barna
Színjelzés
pink
választható
Színjelzés
piros
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 RS Bi-TDI 4x4 diesel (2.0 16V 176kw 239LE 1968ccm) Eng.code: CUAA Type id: 134287

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DBGC,DFGA,DTSB Type id: 123426

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: DFHA Type id: 123427

GTX villamos (220kw 299LE) Eng.code: EBJA,EBRA Type id: 144887

GTX villamos (220kw 299LE) Eng.code: EBJA,EBRA Type id: 146085

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom