Powered by Smartsupp SACHS támcsapágy gólyaláb
Univerzális menü

SACHS támcsapágy gólyaláb

CR-V 1.6 dízel 1.6 dízel,2.0 benzin 2.0 benzin
Cikkszám: 803 455
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 20467511
Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADBP800003
Kártyaszám: 2007766
25
21 710 Ft-tól
Külső menet [mm]:
M10 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,832
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Külső menet mérete:
M10 x 1,25
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 109684
Kártyaszám: 2007767
25
17 620 Ft-tól
Külső menet [mm]:
M10 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,832
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Külső menet mérete:
M10 x 1,25
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i-DTEC 4WD (RE6) diesel (1.6 16V 118kw 160LE 1597ccm) Eng.code: N16A4 Type id: 112038

2.0 iVtec (RE5, RM1) benzin (2.0 16V 114kw 155LE 1997ccm) Eng.code: R20A5,R20A6,R20A9 Type id: 56243

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom