Powered by Smartsupp Kia RIO IV 2017- (YB, SC, FB) első tengely kétoldali elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

SACHS támcsapágy gólyaláb

Rio,Stonic
Cikkszám: 803 456
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 20467512
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely kétoldali
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 180527
Kártyaszám: 14493940
5
3 860 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,386
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ benzin/elektromos (1.0 12V 74kw 101LE 998ccm) Eng.code: G3LE,G3LF Type id: 145785

1.0 T-GDI 120 benzin (1.0 12V 88kw 120LE 998ccm) Eng.code: G3LC Type id: 125842

1.2 CVVT benzin (1.2 16V 62kw 84LE 1197ccm) Eng.code: G4LF Type id: 141865

1.25 benzin (1.2 16V 62kw 84LE 1248ccm) Eng.code: G4LA Type id: 125839

1.4 CRDi 90 diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1396ccm) Eng.code: D4FC Type id: 125844

1.0 T-GDi Eco-Dynamics+ benzin/elektromos (1.0 12V 88kw 120LE 998ccm) Eng.code: G3LF Type id: 141864

1.0 T-GDi benzin (1.0 12V 88kw 120LE 998ccm) Eng.code: G3LC Type id: 128508

1.2 CVVT benzin (1.2 16V 62kw 84LE 1197ccm) Eng.code: G4LF Type id: 145802

1.4 CVVT benzin (1.4 16V 73kw 99LE 1368ccm) Eng.code: G4LC Type id: 128507

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 81kw 110LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 128510

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom