Powered by Smartsupp BILSTEIN futómű rugó
Univerzális menü

BILSTEIN futómű rugó

Passat 1.4 benzin/fö,2.0 benzin,2.0 dízel,3.2 benzin
Cikkszám: 37-314514
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 20566989
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 TSI EcoFuel benzin/CNG (1.4 16V 110kw 150LE 1390ccm) Eng.code: CDGA Type id: 30976

2.0 BlueTDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CBAC Type id: 31109

2.0 TDI 16V 4motion diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKP,CBAB Type id: 19630

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKP,CBAB Type id: 18523

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CBBB Type id: 32791

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: BMA,CBAA Type id: 27547

2.0 TDI diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: BUZ Type id: 24259

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: BWV Type id: 28569

2.0 TDI diesel (2.0 16V 90kw 122LE 1968ccm) Eng.code: BVE Type id: 24257

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMP Type id: 19957

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BPY,BWA,CAWB,CBFA,CCTA,CCZA Type id: 19395

3.2 FSI 4motion benzin (3.2 24V 184kw 250LE 3168ccm) Eng.code: AXZ Type id: 19485

1.4 TSI EcoFuel benzin/CNG (1.4 16V 110kw 150LE 1390ccm) Eng.code: CDGA Type id: 30977

2.0 BlueTDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CBAC Type id: 31108

2.0 TDI 16V 4motion diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKP,CBAB Type id: 19632

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKP,CBAB Type id: 18729

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CBBB Type id: 32792

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: BMA,CBAA Type id: 18732

2.0 TDI diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: BUZ Type id: 28570

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMR,CBBB Type id: 19200

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: BWV Type id: 5668

2.0 TDI diesel (2.0 16V 90kw 122LE 1968ccm) Eng.code: BVE Type id: 18731

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMP Type id: 19959

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BPY,BWA,CAWB,CBFA,CCTA,CCZA Type id: 19396

3.2 FSI 4motion benzin (3.2 24V 184kw 250LE 3168ccm) Eng.code: AXZ Type id: 19486

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CBAB,CFFB Type id: 31974

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CBBB,CFGB Type id: 32797

2.0 TSI benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CCZB Type id: 11255

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB Type id: 295

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CFGB Type id: 314

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1968ccm) Eng.code: CFGC Type id: 59396

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB Type id: 357

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CFGB Type id: 359

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1968ccm) Eng.code: CFGC Type id: 59387

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom