Powered by Smartsupp Hyundai GETZ 2002-2010 (TB) hátsótengely fékpofa készlet
Univerzális menü

Tomex Brakes fékpofakészlet hátsótengely,32mm,mando fékrendszerű

Hyundai Getz
Cikkszám: TX 21-92
Gyártó: TOMEX BRAKES
Kártyaszám: 2057505

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (583051CA10)
HYUNDAI (583051CF10)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Szélesség [mm]
32
Fékrendszer
MANDO
Átmérő [mm]
203
Tömeg [kg]
1,45
Fékdobátmérő belül [mm]
203
Tovább olvasom

1.1 benzin (1.1 12V 46kw 63LE 1086ccm) Eng.code: G4HD Type id: 16978

1.1 benzin (1.1 12V 49kw 67LE 1086ccm) Eng.code: G4HG Type id: 19715

1.3 benzin (1.3 12V 63kw 85LE 1341ccm) Eng.code: G4EA Type id: 18027

1.3 i benzin (1.3 12V 60kw 82LE 1341ccm) Eng.code: G4EA Type id: 16814

1.4 i benzin (1.4 16V 71kw 97LE 1399ccm) Eng.code: G4EE Type id: 19917

1.5 CRDi GLS diesel (1.5 16V 75kw 102LE 1493ccm) Eng.code: D4FA Type id: 20852

1.5 CRDi GLS diesel (1.5 16V 81kw 110LE 1493ccm) Eng.code: D4FA Type id: 20853

1.5 CRDi diesel (1.5 12V 60kw 82LE 1493ccm) Eng.code: D3EA Type id: 16812

1.5 CRDi diesel (1.5 16V 65kw 88LE 1493ccm) Eng.code: D4FA Type id: 19918

1.6 benzin (1.6 16V 77kw 106LE 1599ccm) Eng.code: G4ED Type id: 16813

1.6 benzin (1.6 16V 78kw 106LE 1599ccm) Eng.code: G4ED Type id: 27989

Tovább olvasom
A TOMEX BRAKES cég a legnagyobb és legtapasztaltabb fékrendszer-alkatrészek gyártására szakosodott lengyel vállalat, amely nemcsak Lengyelországban, hanem a külföldi piacon is elismert. Minden TOMEX BRAKES márka által kínált termék a legmodernebb technológiák alkalmazásával kerül gyártásra, az eredeti autóalkatrészekhez hasonló minőségben (OE osztály). A lengyel TOMEX BRAKES márka féktárcsái a legjobb minőségű öntöttvasból készülnek, optimálisan kiválasztott széntartalommal. Az öntési folyamatot modern számítógépes rendszerek felügyelik, és a lemezeket precíz geometriai megmunkálásnak vetik alá. A gyártás során felhasznált anyag összetétele lehetővé teszi a fékezési folyamat hőmérséklet-eloszlásának kiegyensúlyozását, és ezáltal minimálisra csökken a repedés jelensége magas hőmérséklet hatására (hőmérsékleti repedés). Hatékonyan kiküszöböli a keresztirányú vagy felületi repedéseket és a vonaltorzulások kockázatát is. A tárcsák védőréteggel történő bevonásának gyártási folyamata jobban megvédi a termékeket a korróziótól, valamint megkönnyíti azok autóba történő beépítését, mert az ilyen korongok nem igényelnek zsírtalanítást.
Tovább olvasom