Powered by Smartsupp Hyundai i40 CW 2011- (VF) lendkerék
Univerzális menü

Sachs lendkerék csavarkészlet nélkül

Dual-mass flywheel
Cikkszám: 2294 701 071
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2090347
Termékfotó
Valeo lendkerék csavarkészlet nélkül,6mt2wd váltóhoz,6 fokozatú kézi
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 836260
Kártyaszám: 2090348
9
188 780 Ft-tól
Motorfelszerelés:
kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez
Külső átmérő [mm]:
280
rögzítő furatok száma:
8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarkészlet nélkül
Lendkerék vastagság [mm]:
72
Tömeg [kg]:
13,3
Termékfotó
Oyodo lendkerék csavarkészlet nélkül
Gyártó: Oyodo - Japán
Cikkszám: 91M0510-OYO
Kártyaszám: 14114855
4
130 180 Ft-tól
Motorfelszerelés:
kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarkészlet nélkül
Tömeg [kg]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
280
rögzítő furatok száma:
8
Lendkerék vastagság [mm]:
72
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (23200-2A862)
HYUNDAI (23200-2A863)

KIA (232002A862)
KIA (232002A863)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
235
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
csavarkészlet nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Külső átmérő [mm]
235
Tovább olvasom

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 85kw 116LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 55574

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 85kw 116LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 10622

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom