Powered by Smartsupp Jaguar XK 2006-2014 kabrió (X150) fékbetét készlet
Univerzális menü

Bosch fékbetétkészlet tárcsafék low-metallic,55,4mm

Jaguar S-Type 4.2 benzin,XJ 4.2 benzin,XK 5.0 benzin
Cikkszám: 0 986 494 775
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2151532

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (420 698 451 D)

JAGUAR (C2C13800)

SEAT (420 698 451 D)
SKODA (420 698 451 D)
VW (420 698 451 D)


Tovább olvasom
Anyag
Low-Metallic
Vizsgálat jelzés
ECE-R90
WVA-szám
20610
Vastagság [mm]
8,8
Szélesség [mm]
55,4
Magasság [mm]
53,2
Tovább olvasom

R 4,2 V8 benzin (4.2 32V 291kw 396LE 4196ccm) Eng.code: 1B(AJ36),1G(AJ36) Type id: 16698

R 4.2 benzin (4.2 32V 291kw 395LE 4196ccm) Eng.code: TB(AJ36),TG(AJ36) Type id: 17228

3.6 benzin (3.6 32V 190kw 258LE 3555ccm) Eng.code: 4G(AJV8) Type id: 28400

4.2 XK8 benzin (4.2 32V 219kw 298LE 4196ccm) Eng.code: SG(AJ33) Type id: 19173

4.2 XKR benzin (4.2 32V 306kw 416LE 4196ccm) Eng.code: SV8TS Type id: 19718

3.6 benzin (3.6 32V 190kw 258LE 3555ccm) Eng.code: 4G(AJV8) Type id: 23482

5.0 V8 benzin (5.0 32V 283kw 385LE 5000ccm) Eng.code: 508PN(AJ133) Type id: 34772

5.0 XKR benzin (5.0 32V 375kw 510LE 5000ccm) Eng.code: 508PS(AJ133) Type id: 31403

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom