Powered by Smartsupp Mercedes-Benz C-CLASS 1993-2000 (W202) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-226122
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2355805
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,389mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19201
Kártyaszám: 2346554
6
14 750 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
zöld
Színjelzés:
szürke (2x)
huzalátmérő [mm]:
14,25
Hossz [mm]:
389
Külső átmérő [mm]:
111
Tömeg [kg]:
3,3
huzalátmérő [mm]:
14,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,384mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1464
Kártyaszám: 2355821
8
14 180 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
3,27
Vastagság 1 [mm]:
14,3
Külső átmérő [mm]:
109
Hossz [mm]:
384
Termékfotó
Monroe futómű rugó 387mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP0258
Kártyaszám: 2355827
12
16 570 Ft-tól
Hossz [mm]:
387
Tömeg [kg]:
3,5
Külső átmérő [mm]:
111,5
Belső átmérő 1 [mm]:
82,5
Belső átmérő 2 [mm]:
82,5
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8,6
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
14,3
Külső átmérő [mm]:
112
Belső átmérő 1 [mm]:
82
Belső átmérő 2 [mm]:
82
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 321 19 04)

MERCEDES-BENZ (A2023211904)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

C 250 Turbo-D (202.128) diesel (2.5 20V 110kw 150LE 2497ccm) Eng.code: OM605.960 Type id: 5117

C 280 (202.029) benzin (2.8 18V 145kw 197LE 2799ccm) Eng.code: M112.920 Type id: 8385

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom