Powered by Smartsupp Mercedes-Benz E-CLASS 2009-2016 (W212) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-279837
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2414408

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (212 321 02 04)
MERCEDES-BENZ (212 321 03 04)

MERCEDES-BENZ (A2123210204)
MERCEDES-BENZ (A2123210304)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

E 200 CGI (212.048, 212.148) benzin (1.8 16V 135kw 184LE 1796ccm) Eng.code: M271.820,M271.860 Type id: 32162

E 220 CDI / BlueTEC (212.001, 212.002) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2143ccm) Eng.code: OM651.924 Type id: 31048

E 250 (212.036) benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 33590

E 250 CGI (212.047, 212.147) benzin (1.8 16V 150kw 204LE 1796ccm) Eng.code: M271.860 Type id: 31042

E 350 (212.059) benzin (3.5 24V 225kw 306LE 3498ccm) Eng.code: M276.952 Type id: 11388

E 200 (212.234) benzin (2.0 16V 135kw 184LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 59461

E 250 CGI (212.247) benzin (1.8 16V 150kw 204LE 1796ccm) Eng.code: M271.860 Type id: 31581

E 300 (212.255) benzin (3.5 24V 185kw 252LE 3498ccm) Eng.code: M276.952 Type id: 12336

E 350 (212.256) benzin (3.5 24V 200kw 272LE 3498ccm) Eng.code: M272.980 Type id: 10111

E 350 (212.259) benzin (3.5 24V 225kw 306LE 3498ccm) Eng.code: M276.952 Type id: 11384

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom