Powered by Smartsupp Mini 2001-2006 (R50, R53) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-119205
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2487346
Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSC025G
Kártyaszám: 2487360
16
17 030 Ft-tól
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00321
Kártyaszám: 2487361
29
15 300 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0209
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 341924
Kártyaszám: 2487373
15
18 420 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Termékfotó
MaxGear lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 11-1052
Kártyaszám: 2487387
12
10 610 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
A javasolt tartozék cikkszáma:
72-3330
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 50 6 764 912)
BMW (33 50 6 764 913)
BMW (33 52 6 781 135)
BMW (33 52 6 781 136)
MINI (33 50 6 758 383)
MINI (33 50 6 764 912)
MINI (33 50 6 764 913)
MINI (33 50 6 764 914)

MINI (33525757229)

MINI (33 52 6 757 229)
MINI (33 52 6 763 138)
MINI (33 52 6 763 139)
MINI (33 52 6 768 412)
MINI (33 52 6 781 135)
MINI (33 52 6 781 136)

MINI (5757229)
MINI (6757229)
MINI (6758383)
MINI (6763138)
MINI (6763139)
MINI (6764912)
MINI (6764913)
MINI (6764914)
MINI (6768412)
MINI (6781135)
MINI (6781136)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

Cooper benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: W10B16A Type id: 17817

Cooper S benzin (1.6 16V 120kw 163LE 1598ccm) Eng.code: W11B16A Type id: 16600

One D diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: 1ND Type id: 17171

One benzin (1.6 16V 66kw 90LE 1598ccm) Eng.code: W10B16A Type id: 15889

Works benzin (1.6 16V 155kw 210LE 1598ccm) Eng.code: W11B16A Type id: 17793

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom