Powered by Smartsupp Nissan MICRA II 1992-2003 (K11) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Nissan Micra 1.0 benzin,Micra 1.3 benzin,Micra 1.5 dízel
Cikkszám: 170 416
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2588735
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító első tengely bal,olajnyomásos,felül csavarorsó
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-10035
Kártyaszám: 2588636
49
16 430 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
MA-10036
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
OE-számhoz:
543031F527
Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 22-044822
Kártyaszám: 2588644
24
24 160 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Páros cikkszám:
22-044815
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (54303-4F126)
NISSAN (54303-4F125)


Tovább olvasom
Jellemző méret
SF26/18X142A
Beépítési oldal
bal
Lengéscsillapító fajtája
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Páros cikkszám
170 415
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Tovább olvasom

1.0 i 16V benzin (1.0 16V 40kw 54LE 998ccm) Eng.code: CG10DE Type id: 4112

1.0 i 16V benzin (1.0 16V 44kw 60LE 998ccm) Eng.code: CG10DE Type id: 15470

1.3 i 16V benzin (1.3 16V 55kw 75LE 1275ccm) Eng.code: CG13DE Type id: 4779

1.5 D diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1527ccm) Eng.code: TD15 Type id: 9539

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom