Powered by Smartsupp Nissan NOTE 2013- (E12) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Nissan Micra 1.2 benzin,Note 1.2 benzin
Cikkszám: 3000 950 670
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2595128
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomó nélkül
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 828535
Kártyaszám: 2595129
7
75 990 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
201
Kinyomó erő [N]:
4 620
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
200
Fogszám:
26
Agyprofil:
21,91 x 20
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
4,86
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
201
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
Tömeg [kg]:
4,77
Előfeszítő erő [N]:
4 620
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (30210-3HD0A-)
NISSAN (30100-3HD0A-)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
200
Agyprofil
19,9x21,5-26N
Fogszám
26
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.2 DIG-S benzin (1.2 12V 72kw 98LE 1198ccm) Eng.code: HR12DDR,HR12DR Type id: 7050

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom