Powered by Smartsupp Nissan NP300 NAVARA 2005- (D40) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-307456
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2600886
Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADN180173
Kártyaszám: 2600887
16
7 600 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,56
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 107281
Kártyaszám: 2600888
15
7 690 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,56
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Swag
Cikkszám: 33 10 6286
Kártyaszám: 14496891
14
10 260 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,56
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (54034-EB70A)
NISSAN (56115-EB70A)
NISSAN (56217-EB70A)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.5 dCi 4WD (D40TT, D40T, D40M, D40BB) diesel (2.5 16V 140kw 190LE 2488ccm) Eng.code: YD25DDTi Type id: 1611

2.5 dCi 4WD diesel (2.5 16V 106kw 144LE 2488ccm) Eng.code: YD25DDTi Type id: 59303

2.5 dCi 4WD diesel (2.5 16V 126kw 171LE 2488ccm) Eng.code: YD25DDTi Type id: 23054

2.5 dCi 4WD diesel (2.5 16V 128kw 174LE 2488ccm) Eng.code: YD25DDTi Type id: 18795

2.5 dCi diesel (2.5 16V 106kw 144LE 2488ccm) Eng.code: YD25DDTi Type id: 18794

2.5 dCi diesel (2.5 16V 120kw 163LE 2488ccm) Eng.code: YD25DDTi Type id: 56223

3.0 dCi 4WD diesel (3.0 24V 170kw 231LE 2993ccm) Eng.code: V9X Type id: 1620

2.3 dCi (D231) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: YS23DDT Type id: 115877

2.3 dCi 4x4 (D231) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: YS23DDT Type id: 115879

2.3 dCi 4x4 (D231, D23T) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: YS23DDTT Type id: 117805

2.3 dCi 163 4x4 (U3MB) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: M9T260 Type id: 128832

2.3 dCi 190 4x4 (U3MD) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: M9T260 Type id: 128831

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom