Powered by Smartsupp Opel ASTRA G 1998-2009 ferdehátú (T98) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet központi kinyomóval,kuplung nyomólappal

DMF Module plus CSC
Cikkszám: 2290 601 064
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2695842
Termékfotó
Luk kuplungkészlet központi kinyomóval,lendkerékkel,csavarkészlettel
Gyártó: Schaeffler LuK
Cikkszám: 600 0094 00
Kártyaszám: 2695815
15
250 580 Ft-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
lendkerékkel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarkészlettel
rögzítő furatok száma:
10
SVHC:
Nem található SVHC anyag!
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet lendkerékkel,kuplungtárcsával,kuplung nyomólappal
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 845049
Kártyaszám: 2695855
5
211 850 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
lendkerékkel
Kuplung:
Kéttömegűről egytömegű lendkerékre átépítés
Meghúzási nyomaték [Nm]:
60
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
228
Kinyomó erő [N]:
5 300
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
228
Fogszám:
14
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Tömeg [kg]:
18,2
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
228
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
egytömegű lendkerékkel
Előfeszítő erő [N]:
5 300
További termékek
Átmérő [mm]
230
Fogszám
14
Rögzítési mód
nem előszerelt
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Központi kinyomóval
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
kuplung nyomólappal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
kettőstömegű lendkerékkel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kuplungtárcsával
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
csavarkészlet nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 DTI (F48) diesel (2.0 16V 74kw 100LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 17210

2.0 DTI 16V (F68) diesel (2.0 16V 74kw 101LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 16745

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom