Powered by Smartsupp Opel INSIGNIA A 2008-2017 Sports Tourer (G09) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-236037
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2747621
Termékfotó
Monroe futómű rugó hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3927
Kártyaszám: 2747658
10
34 210 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,97
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Hossz [mm]:
298
Külső átmérő [mm]:
137
Belső átmérő 1 [mm]:
47
Belső átmérő 2 [mm]:
47
Drót átmérőtől [mm]:
9,8
Drótátmérőig [mm]:
14,8
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (13276204)
OPEL (13276205)
OPEL (13302432)
OPEL (424140)
OPEL (424141)
OPEL (424142)
OPEL (424184)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 (35) benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1364ccm) Eng.code: A14NET,B14NET Type id: 12038

1.6 (35) benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: A16XER Type id: 29923

1.6 CDTi (35) diesel (1.6 16V 100kw 136LE 1598ccm) Eng.code: B16DTH Type id: 115685

1.6 CDTi (35) diesel (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: B16DTJ Type id: 115684

1.6 Turbo (35) benzin (1.6 16V 132kw 180LE 1598ccm) Eng.code: A16LET Type id: 30963

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1956ccm) Eng.code: A20DTE Type id: 27483

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1956ccm) Eng.code: A20DTC,A20DTL Type id: 29927

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1956ccm) Eng.code: A20DTE Type id: 59255

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 96kw 131LE 1956ccm) Eng.code: A20DT,A20DTJ Type id: 29928

2.0 Turbo (35) benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1998ccm) Eng.code: A20NHT Type id: 29925

2.0 Turbo (35) benzin (2.0 16V 184kw 250LE 1998ccm) Eng.code: A20NHT,B20NHT Type id: 105641

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom