Powered by Smartsupp Renault KOLEOS I 2008- (HY) első tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely jobb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-254088
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2910889
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK334R
Kártyaszám: 2637947
23
22 150 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [cm]:
23,9
Csomagolási szélesség [cm]:
10,2
Csomagolási magasság [cm]:
22,3
Garancia:
5 év garancia
Páros cikkszám:
MK335L
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK335L
Kártyaszám: 2637948
25
30 520 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [cm]:
23,9
Csomagolási szélesség [cm]:
10,2
Csomagolási magasság [cm]:
22,3
Garancia:
5 év garancia
Páros cikkszám:
MK334R
További termékek
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Páros cikkszám
12-254095
Tovább olvasom

2.0 dCi (HY0K) diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M9R855,M9R856,M9R862,M9R865,M9R866 Type id: 26653

2.0 dCi 4x4 (HY0B) diesel (2.0 16V 127kw 173LE 1995ccm) Eng.code: M9R830 Type id: 26655

2.0 dCi 4x4 (HY0K) diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M9R832,M9R833,M9R834,M9R835,M9R836,M9R838,M9R850,M9R855,M9R856,M9R862,M9R865,M9R866 Type id: 26654

2.5 (HY0C, HY0N) benzin (2.5 16V 126kw 171LE 2488ccm) Eng.code: 2TR700,2TR702,2TR703 Type id: 27548

2.5 4x4 (HY0C, HY0N) benzin (2.5 16V 126kw 171LE 2488ccm) Eng.code: 2TR700,2TR702,2TR703 Type id: 27549

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom