Powered by Smartsupp Renault LAGUNA 2008-2015 kupé (DT0/1) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238170
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2924177
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 32749
Kártyaszám: 2924182
30
22 290 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
1,07
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
OE-számhoz:
54 3A 038 26R SK
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (54 3A 000 02R)
RENAULT (54 3A 000 03R)
RENAULT (543A03826RSK)
RENAULT (54 3A 072 90R)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.5 dCi diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K846 Type id: 59353

2.0 16V Turbo benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1998ccm) Eng.code: F4R811,F4Rt811 Type id: 27534

2.0 GT benzin (2.0 16V 150kw 204LE 1998ccm) Eng.code: F4R800 Type id: 29964

2.0 dCi (DT01, DT08, DT09, DT0K, DT12, DT1C, DT1D, DT1M,... diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M9R744,M9R748,M9R754,M9R802,M9R805,M9R808,M9R814,M9R845,M9R854,M9R858 Type id: 29965

2.0 dCi (DT0M, DT0N, DT0S, DT19, DT1F) diesel (2.0 16V 127kw 173LE 1995ccm) Eng.code: M9R800,M9R806,M9R809,M9R815,M9R849,M9R854,M9R857 Type id: 27535

2.0 dCi GT (DT11, DT1E, DT1N) diesel (2.0 16V 131kw 178LE 1995ccm) Eng.code: M9R816,M9R820,M9R828 Type id: 29966

3.0 dCi (DT03) diesel (3.0 24V 173kw 235LE 2998ccm) Eng.code: V9X791,V9X891 Type id: 27533

3.0 dCi diesel (3.0 24V 177kw 241LE 2998ccm) Eng.code: V9X891 Type id: 16123

3.5 V6 (DT0P) benzin (3.5 24V 175kw 238LE 3498ccm) Eng.code: V4Y713 Type id: 27550

2.0 16V Turbo benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1998ccm) Eng.code: F4R811 Type id: 23370

2.0 GT benzin (2.0 16V 150kw 204LE 1998ccm) Eng.code: F4R800 Type id: 26648

2.0 dCi (BT01, BT08, BT09, BT0E, BT0K, BT12, BT1C, BT1D,... diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M9R742,M9R744,M9R746,M9R748,M9R754,M9R802,M9R805,M9R808,M9R814,M9R845,M9R854,M9R858 Type id: 23373

2.0 dCi (BT07, BT0J, BT14, BT1A, BT1S) diesel (2.0 16V 96kw 131LE 1995ccm) Eng.code: M9R742,M9R744,M9R802,M9R814,M9R854,M9R858 Type id: 23372

2.0 dCi (BT0M, BT0N, BT0S, BT19, BT1F) diesel (2.0 16V 127kw 173LE 1995ccm) Eng.code: M9R800,M9R806,M9R809,M9R815,M9R854,M9R857,M9R858 Type id: 27531

2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) diesel (2.0 16V 131kw 178LE 1995ccm) Eng.code: M9R816,M9R820,M9R828 Type id: 26649

3.0 dCi (BT03, BT13) diesel (3.0 24V 173kw 235LE 2998ccm) Eng.code: V9X791,V9X891 Type id: 31528

3.5 V6 (BT0C, BT0P) benzin (3.5 24V 175kw 238LE 3498ccm) Eng.code: V4Y713 Type id: 8477

2.0 16V Turbo benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1998ccm) Eng.code: F4R811 Type id: 23375

2.0 dCi GT (KT11, KT1E, KT1N) diesel (2.0 16V 131kw 178LE 1995ccm) Eng.code: M9R816,M9R820,M9R828 Type id: 26651

3.5 V6 (KT0C, KT0P) benzin (3.5 24V 175kw 238LE 3498ccm) Eng.code: V4Y713 Type id: 8478

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom