Powered by Smartsupp Renault MODUS / GRAND MODUS 2004- (F/JP0) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 263mm

Renault Modus 1.1 benzin,Modus 1.1 benzin/etanol
Cikkszám: 994 167
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2943285
Termékfotó
Skf futómű rugó hátsótengely,264mm,persely nélkül
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 33128
Kártyaszám: 2943286
6
13 250 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
264
Tömeg [kg]:
1,75
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
134
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
5,4
Színjelzés:
sárga
Színjelzés:
piros
huzalátmérő [mm]:
12,75
További termékek
Hossz [mm]
263
Átmérő [mm]
12,75
Külső átmérő [mm]
135
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B,... benzin (1.6 16V 82kw 112LE 1598ccm) Eng.code: K4M800,K4M801 Type id: 19049

1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) benzin (1.1 16V 48kw 65LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 18680

1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) benzin (1.1 16V 55kw 75LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 18311

1.2 (JP0S) benzin (1.1 16V 58kw 78LE 1149ccm) Eng.code: D4F764 Type id: 26628

1.2 16V Hi-Flex benzin/etanol (1.1 16V 55kw 75LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 29989

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom