Powered by Smartsupp Skoda SUPERB I 2001-2008 (3U4) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-272334
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3045545
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 26725
Kártyaszám: 3045560
53
5 810 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,55
OE-számhoz:
3B0 513 353
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali,alumínium
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490269
Kártyaszám: 3045581
18
7 110 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Anyag:
Alumínium
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 803 118
Kártyaszám: 3045595
8
8 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
3B0 513 353
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AWT Type id: 16291

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 101LE 1896ccm) Eng.code: AVB Type id: 17008

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BSV Type id: 23294

1.9 TDI diesel (1.9 8V 85kw 115LE 1896ccm) Eng.code: BPZ Type id: 23293

1.9 TDI diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF,AWX Type id: 16294

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BSS Type id: 20003

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: AZM Type id: 16292

2.5 TDI diesel (2.5 24V 114kw 155LE 2496ccm) Eng.code: AYM Type id: 16295

2.5 TDI diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2496ccm) Eng.code: BDG Type id: 18005

2.8 V6 benzin (2.8 30V 140kw 190LE 2771ccm) Eng.code: BBG Type id: 57689

2.8 V6 benzin (2.8 30V 142kw 193LE 2771ccm) Eng.code: AMX Type id: 16293

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: ALZ Type id: 15414

1.8 T 20V benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AWT Type id: 15532

1.8 T 4motion benzin (1.8 20V 125kw 170LE 1781ccm) Eng.code: AWM Type id: 27974

1.8 T benzin (1.8 20V 125kw 170LE 1781ccm) Eng.code: AWM Type id: 16703

1.9 TDI 4motion diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF Type id: 15782

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 101LE 1896ccm) Eng.code: AVB Type id: 15415

1.9 TDI diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF,AWX Type id: 15417

2.0 4motion benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: AZM Type id: 15783

2.0 TDI diesel (2.0 8V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: BGW Type id: 17873

2.0 benzin (2.0 20V 96kw 130LE 1984ccm) Eng.code: ALT Type id: 16346

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: AZM Type id: 15420

2.3 V5 4motion benzin (2.3 20V 125kw 170LE 2324ccm) Eng.code: AZX Type id: 15784

2.3 V5 benzin (2.3 20V 125kw 170LE 2324ccm) Eng.code: AZX Type id: 15419

2.5 TDI 4motion diesel (2.5 24V 110kw 150LE 2496ccm) Eng.code: AFB,AKN Type id: 15781

2.5 TDI 4motion diesel (2.5 24V 132kw 180LE 2496ccm) Eng.code: BAU,BDH Type id: 17214

2.5 TDI diesel (2.5 24V 110kw 150LE 2496ccm) Eng.code: AKN Type id: 15531

2.5 TDI diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2496ccm) Eng.code: BDG Type id: 17406

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom