Powered by Smartsupp Suzuki VITARA 1988-1998 (ET, TA, TD) hátsótengely fékpofa készlet
Univerzális menü

Tomex Brakes fékpofakészlet hátsótengely,35mm,sumitomo fékrendszerű

Suzuki Vitara 1.6 benzin
Cikkszám: TX 22-46
Gyártó: TOMEX BRAKES
Kártyaszám: 3108730

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SUZUKI (5320060810)
SUZUKI (5320060811)
SUZUKI (5320060812)
SUZUKI (5321060A00)
SUZUKI (5321060A10)
SUZUKI (5321060A20)
SUZUKI (96058759)
SUZUKI (96063777)

SANTANA (5321060A00)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Szélesség [mm]
35
Fékrendszer
SUMITOMO
Átmérő [mm]
220
Tömeg [kg]
1,3
Fékdobátmérő belül [mm]
220
Tovább olvasom

1.6 i 16V Összkerékhajtás (ET, TA02, SE416) benzin (1.6 16V 71kw 97LE 1590ccm) Eng.code: G16B Type id: 4506

1.6 Összkerékhajtás (SE416, TA01) benzin (1.6 8V 60kw 82LE 1589ccm) Eng.code: G16A(8V) Type id: 4505

1.6 Összkerékhajtás (TA, TA01, SE416) benzin (1.6 8V 59kw 80LE 1590ccm) Eng.code: G16A(8V) Type id: 4496

1.6 i 16V (TA02, SE416) benzin (1.6 16V 71kw 97LE 1590ccm) Eng.code: G16B Type id: 4510

Tovább olvasom
A TOMEX BRAKES cég a legnagyobb és legtapasztaltabb fékrendszer-alkatrészek gyártására szakosodott lengyel vállalat, amely nemcsak Lengyelországban, hanem a külföldi piacon is elismert. Minden TOMEX BRAKES márka által kínált termék a legmodernebb technológiák alkalmazásával kerül gyártásra, az eredeti autóalkatrészekhez hasonló minőségben (OE osztály). A lengyel TOMEX BRAKES márka féktárcsái a legjobb minőségű öntöttvasból készülnek, optimálisan kiválasztott széntartalommal. Az öntési folyamatot modern számítógépes rendszerek felügyelik, és a lemezeket precíz geometriai megmunkálásnak vetik alá. A gyártás során felhasznált anyag összetétele lehetővé teszi a fékezési folyamat hőmérséklet-eloszlásának kiegyensúlyozását, és ezáltal minimálisra csökken a repedés jelensége magas hőmérséklet hatására (hőmérsékleti repedés). Hatékonyan kiküszöböli a keresztirányú vagy felületi repedéseket és a vonaltorzulások kockázatát is. A tárcsák védőréteggel történő bevonásának gyártási folyamata jobban megvédi a termékeket a korróziótól, valamint megkönnyíti azok autóba történő beépítését, mert az ilyen korongok nem igényelnek zsírtalanítást.
Tovább olvasom