Powered by Smartsupp VolksWagen TIGUAN 2007-2018 (5N) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199846
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3314967
Termékfotó
Spidan futómű rugó hátsótengely,355mm
Gyártó: SPIDAN
Cikkszám: 86354
Kártyaszám: 3041886
10
23 190 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
narancs
Színjelzés:
fehér
huzalátmérő [mm]:
11,75
Hossz [mm]:
355
Külső átmérő [mm]:
112
Tömeg [kg]:
1,9
Vastagság [mm]:
11,75
Garancia:
5 év vagy 60.000 km garancia, páronként cserélhető
huzalátmérő [mm]:
11,8
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3680
Kártyaszám: 3046382
18
21 780 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,4
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,45
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
12,4
Termékfotó
Kamoka futómű rugó hátsótengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2120322
Kártyaszám: 3313299
12
5 890 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz 1 [mm]:
353
Átmérő [mm]:
12,5
Külső átmérő 1 [mm]:
118
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Hossz [mm]:
353
Külső átmérő [mm]:
118
huzalátmérő [mm]:
12,5
huzalátmérő [mm]:
12
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,353mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6786
Kártyaszám: 3313304
12
13 670 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,3
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
118
Hossz [mm]:
353
Termékfotó
Sachs futómű rugó 350mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 557
Kártyaszám: 3314974
10
19 400 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
350
Külső átmérő [mm]:
117
Átmérő [mm]:
12,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Skf futómű rugó hátsótengely,350mm,persely nélkül,vonóhorog nélküli járművekhez
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 31066
Kártyaszám: 3314976
4
24 900 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
350
Tömeg [kg]:
2,4
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
117
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
7,95
huzalátmérő [mm]:
12,5
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,350mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 39467
Kártyaszám: 3314979
6
25 810 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
350
Külső átmérő [mm]:
117
Tömeg [kg]:
2,4
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 TSI benzin (1.8 16V 112kw 152LE 1798ccm) Eng.code: CDAB,CGYA Type id: 32978

1.4 TSI MultiFuel benzin/etanol (1.4 16V 118kw 160LE 1390ccm) Eng.code: CKMA Type id: 10577

1.4 TSI benzin (1.4 16V 118kw 160LE 1390ccm) Eng.code: CTHD Type id: 57298

1.4 TSI benzin (1.4 16V 90kw 122LE 1390ccm) Eng.code: CAXA Type id: 214

1.6 TDI diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 293

1.8 TSI benzin (1.8 16V 112kw 152LE 1798ccm) Eng.code: CDAB Type id: 12010

1.8 TSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDAA Type id: 269

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: CFFA Type id: 11228

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB Type id: 294

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CFGB,CLLA Type id: 296

2.0 TDI diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1968ccm) Eng.code: CFGC Type id: 56872

2.0 TSI benzin (2.0 16V 155kw 210LE 1984ccm) Eng.code: CCZB Type id: 276

1.4 TSI benzin (1.4 16V 90kw 122LE 1390ccm) Eng.code: CAXA Type id: 33673

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CBAB,CFFB Type id: 29997

2.0 TDI diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CFFD,CUVE Type id: 33674

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom