Powered by Smartsupp Opel KARL 2015-2019 (C16) fékbetét készlet
Univerzális menü

Tomex Brakes fékbetétkészlet tárcsafék elsőtengely,128,9mm

Opel Karl 1.0 LPG,Karl 1.0 benzin
Cikkszám: TX 17-90
Gyártó: TOMEX BRAKES
Kártyaszám: 3398534
Termékfotó
Febi Bilstein fékbetétkészlet tárcsafék 128,7mm,46,4mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 16974
Kártyaszám: 3398219
53
9 850 Ft-tól
Hossz [mm]:
128,7
Szélesség [mm]:
46,4
Vizsgálat jelzés:
ECE R90 Approved
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság 1 [mm]:
17,7
Tömeg [kg]:
1,29
Kopásjelző érintkező:
akusztikus kopásjelzéssel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (1605324)
OPEL (42349235)

VAUXHALL (1605324)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Vastagság [mm]
18
Szélesség [mm]
128,9
Magasság [mm]
46,8
Kopásjelző érintkező
akusztikus kopásjelzéssel
Fékrendszer
TRW
Tömeg [kg]
1,7
Tovább olvasom

1.0 benzin (1.0 12V 54kw 73LE 999ccm) Eng.code: D10XE Type id: 130857

Tovább olvasom
A TOMEX BRAKES cég a legnagyobb és legtapasztaltabb fékrendszer-alkatrészek gyártására szakosodott lengyel vállalat, amely nemcsak Lengyelországban, hanem a külföldi piacon is elismert. Minden TOMEX BRAKES márka által kínált termék a legmodernebb technológiák alkalmazásával kerül gyártásra, az eredeti autóalkatrészekhez hasonló minőségben (OE osztály). A lengyel TOMEX BRAKES márka féktárcsái a legjobb minőségű öntöttvasból készülnek, optimálisan kiválasztott széntartalommal. Az öntési folyamatot modern számítógépes rendszerek felügyelik, és a lemezeket precíz geometriai megmunkálásnak vetik alá. A gyártás során felhasznált anyag összetétele lehetővé teszi a fékezési folyamat hőmérséklet-eloszlásának kiegyensúlyozását, és ezáltal minimálisra csökken a repedés jelensége magas hőmérséklet hatására (hőmérsékleti repedés). Hatékonyan kiküszöböli a keresztirányú vagy felületi repedéseket és a vonaltorzulások kockázatát is. A tárcsák védőréteggel történő bevonásának gyártási folyamata jobban megvédi a termékeket a korróziótól, valamint megkönnyíti azok autóba történő beépítését, mert az ilyen korongok nem igényelnek zsírtalanítást.
Tovább olvasom