Powered by Smartsupp Alfa Romeo 159 Sportwagon 2005-2012 (939) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-196111
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1048885
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3638
Kártyaszám: 1048890
12
17 280 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,1
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,350mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6749
Kártyaszám: 1048981
12
15 750 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,34
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
112
Hossz [mm]:
350
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (50515190)
FIAT (50705825)
FIAT (50708727)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 MPI (939BXL1A) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: 939A4.000 Type id: 23355

1.9 JTS (939BXA1B) benzin (1.9 16V 118kw 160LE 1859ccm) Eng.code: 939A6.000 Type id: 19445

2.2 JTS (939BXB1B, 939BXB11) benzin (2.2 16V 136kw 185LE 2198ccm) Eng.code: 939A5.000 Type id: 19446

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom