Powered by Smartsupp Alfa Romeo 159 Sportwagon 2005-2012 (939) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 354mm,hátsótengely

Alfa Romeo 159 1.8 benzin,159 1.9 benzin,159 1.9 dízel,159 2.2 benzin
Cikkszám: 996 934
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1048893
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3638
Kártyaszám: 1048890
12
17 300 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,1
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (50708727)

ALFA ROMEO (50705825)


Tovább olvasom
Jellemző méret
CC
Külső átmérő [mm]
109
Átmérő [mm]
12,05
Hossz [mm]
354
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 MPI (939BXL1A) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: 939A4.000 Type id: 23355

1.9 JTDM 16V (939BXC1B) diesel (1.9 16V 100kw 136LE 1910ccm) Eng.code: 937A8.000,939A8.000 Type id: 19783

1.9 JTDM 16V (939BXC1B, 939BXC12) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: 939A2.000 Type id: 19449

1.9 JTDM 8V (939BXE1B) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: 939A1.000 Type id: 19448

1.9 JTS (939BXA1B) benzin (1.9 16V 118kw 160LE 1859ccm) Eng.code: 939A6.000 Type id: 19445

2.0 JTDM (939BXP1B) diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1956ccm) Eng.code: 939B3.000 Type id: 31359

2.2 JTS (939BXB1B, 939BXB11) benzin (2.2 16V 136kw 185LE 2198ccm) Eng.code: 939A5.000 Type id: 19446

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom