Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-248681
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1235243
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
14 430 Ft
-12%
Online ár:
12 660 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 100 412 0048
Kártyaszám: 1214343
10
7 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Szükséges darabszám:
2
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 32636
Kártyaszám: 1235247
40
7 090 Ft-tól
Vastagság [mm]:
58
Magasság [mm]:
58
Belső átmérő [mm]:
10
Belső átmérő [mm]:
23
Külső átmérő [mm]:
111
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,33
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 30548 01
Kártyaszám: 1235254
10
8 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
4F0 412 377 B
OE-számhoz:
4F0 412 377 D
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,görgőscsapágy nélkül
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490263
Kártyaszám: 1235256
19
10 010 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK299
Kártyaszám: 1235257
25
13 210 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,4
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,6
Csomagolási szélesség [cm]:
11,8
Csomagolási magasság [cm]:
11,4
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-7454
Kártyaszám: 1235260
10
9 710 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Magasság [mm]:
57,8
Belső átmérő [mm]:
12,2
Külső átmérő [mm]:
112
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Belső átmérő [mm]:
12
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 376
Kártyaszám: 1235262
14
8 340 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
4F0 412 377 B
OE-számhoz:
4F0 412 377 D
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (4F0 412 377 B)
AUDI (4F0 412 377 D)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19232

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 17896

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHB 31513

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30361

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26549

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18940

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 17893

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18417

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18416

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18415

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30362

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19234

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18677

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30363

2.8 FSI Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30364

2.8 FSI Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 20109

2.8 FSI Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30367

2.8 FSI quattro Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30365

2.8 FSI quattro Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 23187

2.8 FSI quattro Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30366

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18025

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 17898

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19477

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30369

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 213kW (290LE) 2995ccm CAJA 30370

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 220kW (299LE) 2995ccm CCAA 12238

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21318

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17894

3.2 FSI Benzin 3197 195kW (265LE) 3197ccm CALA 12250

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17895

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19476

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BATBNK 17897

S6 quattro Benzin 5204 320kW (435LE) 5204ccm BXA 19456

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19233

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 18418

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHB 31517

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30373

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26550

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18941

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18424

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18425

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18419

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18675

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30374

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19235

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18676

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30375

2.8 FSI Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30376

2.8 FSI Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 20110

2.8 FSI Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30377

2.8 FSI quattro Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30378

2.8 FSI quattro Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 23188

2.8 FSI quattro Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30379

3.0 Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 31514

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18426

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 18420

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19479

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30380

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 213kW (290LE) 2995ccm CAJA 30381

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 220kW (299LE) 2995ccm CCAA 12241

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21319

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUK 18421

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 18422

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19478

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BAT 18423

S6 quattro Benzin 5204 320kW (435LE) 5204ccm BXA 19457

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom