Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Audi A6
Cikkszám: 802 376
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1235262
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
10 010 Ft
-17%
Online ár:
8 340 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 100 412 0048
Kártyaszám: 1214343
10
7 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Szükséges darabszám:
2
Termékfotó
Corteco támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: CORTECO
Cikkszám: 80001609
Kártyaszám: 1235246
15
6 600 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Szükséges darabszám:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 30548 01
Kártyaszám: 1235254
10
8 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
4F0 412 377 B
OE-számhoz:
4F0 412 377 D
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK299
Kártyaszám: 1235257
25
13 210 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,4
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,6
Csomagolási szélesség [cm]:
11,8
Csomagolási magasság [cm]:
11,4
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (4F0 412 377 B)
AUDI (4F0 412 377 D)
VW (4F0 412 377 D)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
4F0 412 377 B
OE-számhoz
4F0 412 377 D
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19232

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 17896

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHB 31513

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30361

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26549

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18940

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 17893

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18417

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18416

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18415

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30362

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19234

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18677

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30363

2.8 FSI Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30364

2.8 FSI Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 20109

2.8 FSI Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30367

2.8 FSI quattro Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30365

2.8 FSI quattro Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 23187

2.8 FSI quattro Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30366

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18025

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 17898

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19477

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30369

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 213kW (290LE) 2995ccm CAJA 30370

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 220kW (299LE) 2995ccm CCAA 12238

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21318

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17894

3.2 FSI Benzin 3197 195kW (265LE) 3197ccm CALA 12250

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17895

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19476

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BATBNK 17897

RS6 quattro Benzin 4991 426kW (580LE) 4991ccm BUH 28576

S6 quattro Benzin 5204 320kW (435LE) 5204ccm BXA 19456

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19233

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 18418

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHB 31517

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30373

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26550

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18941

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18424

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18425

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18419

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18675

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30374

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19235

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18676

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30375

2.8 FSI Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30376

2.8 FSI Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 20110

2.8 FSI Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30377

2.8 FSI quattro Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30378

2.8 FSI quattro Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 23188

2.8 FSI quattro Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30379

3.0 Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 31514

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18426

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 18420

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19479

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30380

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 213kW (290LE) 2995ccm CAJA 30381

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 220kW (299LE) 2995ccm CCAA 12241

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21319

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUK 18421

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 18422

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19478

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BAT 18423

RS6 quattro Benzin 4991 426kW (580LE) 4991ccm BUH 24497

S6 quattro Benzin 5204 320kW (435LE) 5204ccm BXA 19457

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom