Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb gördülőcsapágyra nincs szükség

Audi Q7,Porsche Cayenne,VolksWagen Touareg
Cikkszám: 802 550
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1255827
1 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
10 390 Ft
-17%
Online ár:
8 660 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (7L0 412 327 A)
PORSCHE (7L0 412 327 A)
PORSCHE (955 343 018 00)
VW (7L0 412 327 A)


További olvasom
Tengelyenként
2
OE-számhoz
7L0 412 327 A
OE-számhoz
955 343 018 00
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

3.0 TDI quattro Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CJGCCJMA 34967

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BUNCASB 21589

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (224LE) 2967ccm CATA 9337

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm BUG 19016

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CASACCMACJGACNRB 26563

3.0 TDI quattro Dízel 2967 180kW (245LE) 2967ccm CJGDCLZBCRCA 10442

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 200kW (272LE) 2995ccm CJTCCJWC 34965

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 206kW (280LE) 2995ccm CJWECTWB 12086

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 245kW (333LE) 2995ccm CJTBCJWBCNAACTWA 34966

3.6 FSI quattro Benzin 3597 206kW (280LE) 3597ccm BHK 19803

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BAR 19012

4.2 TDI quattro Dízel 4134 240kW (326LE) 4134ccm BTR 22558

4.2 TDI quattro Dízel 4134 250kW (340LE) 4134ccm CCFACCFC 31430

6.0 TDI quattro Dízel 5934 368kW (500LE) 5934ccm CCGA 30693

3.0 TDI Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm M 05.9D 30764

3.2 Benzin 3189 177kW (241LE) 3189ccm M02.2Y 21569

3.2 Benzin 3189 184kW (250LE) 3189ccm M02.2Y 17693

3.6 Benzin 3598 213kW (290LE) 3598ccm M 55.01 20112

S 4.5 Benzin 4511 250kW (340LE) 4511ccm M 48.00 16695

S 4.8 Benzin 4806 283kW (385LE) 4806ccm M 48.01 20113

2.5 R5 TDI Dízel 2461 120kW (163LE) 2461ccm BLKBPD 28286

2.5 R5 TDI Dízel 2461 128kW (174LE) 2461ccm BACBPE 17182

3.0 TDI Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BUNCASB 30398

3.0 V6 TDI Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BKSCATA 18428

3.0 V6 TDI Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CASACASC 28168

3.2 V6 Benzin 3189 162kW (220LE) 3189ccm AZZBKJBMVBMXBRJ 16819

3.2 V6 Benzin 3189 177kW (241LE) 3189ccm BMV 18427

3.6 V6 FSI Benzin 3597 206kW (280LE) 3597ccm BHKBHL 19455

4.2 V8 Benzin 4172 228kW (310LE) 4172ccm AXQ 17178

4.2 V8 FSI Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BAR 23298

5.0 R50 TDI Dízel 4921 257kW (350LE) 4921ccm CBWA 23481

5.0 V10 TDI Dízel 4921 230kW (313LE) 4921ccm AYHBLEBWF 16820

6.0 W12 Benzin 5998 331kW (450LE) 5998ccm BJNCFRA 18527

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom