Univerzális menü

Sachs futómű rugó 335mm

BMW 3,5
Cikkszám: 998 049
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1324983
1 munkanap alatt beszerezhető 9 db.
Bolti ár:
18 650 Ft
-12%
Online ár:
16 360 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Kamoka futómű rugó automata váltó,elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110115
Kártyaszám: 1347749
7
12 350 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Sebességváltó fajta:
Automata váltó
Futómű:
M-technika nélküli járművekhez
Rugóforma:
Csavarrugó
Hossz [mm]:
339
Külső átmérő [mm]:
171
huzalátmérő [mm]:
13
Sebességváltó fajta:
Automatikus váltó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093070)
BMW (31 33 1 093 070)


További olvasom
Külső átmérő [mm]
170
Átmérő [mm]
13
Hossz [mm]
335
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

318 d Dízel 1951 85kW (116LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 16315

318 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18465

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18288

318 d Dízel 1951 85kW (115LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 16742

318 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18466

520 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 14599

520 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 5052

520 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15266

523 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3)M52 B25 (256S4) 5093

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15270

525 td Dízel 2497 85kW (116LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 8526

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5053

528 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 5094

530 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 15271

520 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 14600

520 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 7745

520 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15269

523 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3)M52 B25 (256S4) 7747

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15272

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 10579

528 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 9090

530 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 15273

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom