Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266722
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1347723
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
29 950 Ft
-9%
Online ár:
27 230 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,328mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06171
Kártyaszám: 1327368
3
15 790 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
barna (3x)
huzalátmérő [mm]:
13,25
Hossz [mm]:
328
Külső átmérő [mm]:
173
Tömeg [kg]:
2,2
huzalátmérő [mm]:
13,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,339mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2590
Kártyaszám: 1347760
18
14 930 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,06
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
165
Hossz [mm]:
339
Termékfotó
Monroe futómű rugó 352mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2293
Kártyaszám: 1347779
10
15 100 Ft-tól
Hossz [mm]:
352
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
165,8
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
166
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093070)
BMW (1093071)
BMW (31 33 1 093 070)
BMW (31 33 1 093 071)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

520 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 14599

520 i Benzin 1990 100kW (136LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 14186

520 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 5052

520 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15266

523 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3)M52 B25 (256S4) 5093

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D1) 14679

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15270

525 td Dízel 2497 85kW (116LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 8526

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5053

520 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 14600

520 i Benzin 1990 100kW (136LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 14427

520 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 7745

520 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15269

523 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3)M52 B25 (256S4) 7747

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D1) 14680

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15272

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 10579

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom