Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-313494
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1328113
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
30 650 Ft
-9%
Online ár:
27 860 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 338mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 255
Kártyaszám: 1328122
10
17 210 Ft-tól
Jellemző méret:
AC-SL
Hossz [mm]:
338
Külső átmérő [mm]:
142
Átmérő [mm]:
11,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 767 376)
BMW (6767376)


További olvasom
OE-számhoz
31 33 6 767 376
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

316 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm N47 D20 C 33386

316 i Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N45 B16 AN45 B16 AC 27555

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AN43 B16 AA 30905

318 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 5768

318 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25466

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18967

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25465

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 18966

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19953

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18452

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25471

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33387

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 BDN46 B20 CN46 B20 CB 18449

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25470

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BF 18450

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25468

330 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 18451

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 12476

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 22535

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AA 55565

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 22534

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33392

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 22533

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 AFN52 B25 BF 19919

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25483

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 19920

316 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm N47 D20 C 11145

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AA 30910

318 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 3980

318 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25475

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19298

318 i Benzin 1995 100kW (136LE) 1995ccm N46 B20 B 10780

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25474

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 19299

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18761

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25482

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33389

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 C 18758

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25476

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 18759

325 i Benzin 2996 155kW (211LE) 2996ccm N53 B30 A 3536

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25480

330 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 A 18760

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 A 143242

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 25478

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom